Shopping med familjen <3

Idag tjatade mamma å pappa på mig att jag skulle följa med dom till stan.
Har varit lite depp dom senaste dagarna, så dom tyckte att jag behövde komma ut lite.

Så efter många om och men så följde jag med dom. Det gjorde jag verkligen rätt i!
För jag fick en jacka, ett par ralph lauren tygskor, och 2 stycken BB-trosor :)
+ en mycket god lunch på restaurang. :)

Saknar dig Johan så jävla mycket!

Om jag var rik...

....så skulle jag köpa allt detta!
Men jag ska nog iallafall köpa skorna! =)

http://fredperry.com/
image372

Party!

Festen igår blev mycket lyckad!

Den innehöll väldigt god mat,
väldigt roliga människor,
väldigt god dricka,
väldigt fina LHC - sov outfits xD
väldigt roliga lekar 
och väldigt fina toner i singstar!


Tack brudar för en underbar kväll fylld av skratt! ♥

254829-358254829-361
254829-357254829-360254829-368254829-370254829-364254829-369

MAXI

Jaha, vid 6 tiden kom Linnéa å hennes pojkvän och hämtade upp mig.
Så bar det av mot MAXI för att handla till festen imorgon.
Blev massor med gott, kommer bli as bra tror jag!

När jag kom hem blev det våfflor, mums!
Det är ju faktiskt våffeldagen idag!

Mamma hade även köpt dricka till mig, kanoners! ^^
Du e bäst mammi <33

Klänningar

Jag letar för fullt efter fina klänningar till Johans student! Det gäller fan å vara ute i god tid alltså.
En så länge har jag bara hittat denna fina ljusrosa klänning från josefssons.
Men JAG VET att det finns många finare och bättre!

image355

Den 25:e februari!

Nu sitter jag här å tycker synd om mig själv eftersom att älsklingen åkte hem för ett par timmar sen.
Följde han till bussen, å när jag skulle gå hemmåt började mina tårar komma. ='(
Helt sjukt hur ensam man kan känna sig, jag har ju blivit bortskämd!
Som tur är ska jag nog åka till honom till helgen igen! Yesyesyes!

Ikväll blire att följa med sötbollen Linnéa å hennes pojkvän till MAXI.
För vi ska handla massor mat å sånt inför partyt imorron!
Längtar jättemycket verkligen!

Tack för mig! // MEEA <33
 
image354

Orkar inte!

Orkar fan inte uppdatera, hittar ändå inget kul å skriva om direkt!
Jag vill ha tillbaka min skrivarglöd, men har verkligen ingenting att skriva om längre.

Denna påskhelg har bestått av att vara med älsklingen.
Var även med Emmi idag en liten stund och tröstade henne...

Älsklingen ligger i min säng nu och skrattar och kollar på tv.
Så mysig, nu måste ja verkligen göra han sällskap!

( På torsdag äre fest hos Linnéa med brudarna förövrigt, pepp som fan! )

PöZz HeY <33 // Meeaa
image352

Trött!

Usch vad jag är trött. Även fast vi bara gick till 11.40.
Johan klarade förövrigt körtkortet igår, fatta vad jag blev glad!
Så han kom hem till mig å firade lite, hihi <3

Jag har inget mer å skriva mer än att AMANDA målade en snopp på min linjal som knappt inte gick bort!
Muahhaa!

Puss <3


Vet ni en sak?

Jag är nervös!
För imorgon ska jag hålla föredag om Albert Einstein av alla människor!
Å ni fattar inte hur jävla komplicerat det är att berätta om hans upptäckter!
Shit asså!

Men vet ni en till sak?
Imorgon har min lilla älskling uppkörning!
Fatta! Imorron kanske han har körkort! Jag sitter här på helspänn asså!

LYCKA TILL JOHAN <3

P-piller = Nedstämdhet?

image349Inte uppdaterat på ett tag, inte haft ork, lust och tid!

Men iallafall lördagen - söndagen var våra kusiner från Sthlm här.
Var väll ganska kul, satt å hejja fram nordman i andra chansen, å ja.
Det gick ju vägen!

Å igår kväll kom Johan till mig, vi gjorde inte så mycket.
Kollade på Wallander och myste och så.

Lite jobbigt mellan oss nu, men jag hoppas att det kommer att ordna sig.
Jag är bara så jävla känslig. Bara tjuter för allting.
Varför äre så?
Jag börjar undra om det är mina p-piller. Jag bytte för typ 3 månader sen, innan hade ja liksom ökad matlust istället, men det har försvunnit nu iallafall! 
Lite läskigt med dom där pillrena.
Dock har ja ju hämtat ut för ett år nu, men de blir väll å gå å prata med min barnmorska kanske.
Någon som haft liknande problem å bytt, vad har ni då bytt till?
Jag hade neovletta först, men nu har jag cilest!

Snälla svara! Måste ha lite hjälp! =)
PUSS <3


Instängda i en hiss!

Jahopp, vet ni vad som hände mig, Sofia, Amanda och Linnéa idag?
Vi fastnade i hissen på våran skola när vi skulle åka ner!

Fyfan vad läskigt det var.
Den bara stannade, och efter ett tag hörde vi hur elen stängdes av.
Vi började drabbas av panik å började skrika å ha oss. Vi va ungefär på 3:e våningen när det hände, för vi kunde se nåra tjejer i våran klass som pratade med oss eftersom att dörren var öppen typ 5 cm till å från.
Det kom t.o.m masser lärare och skrek genom hissen för att prata med oss.

Asså, vi banka på dörrarna å skrek. Tryckte på alla knappar som fanns förutom nödsingnal, men tillslut gjorde vi det med. Höll in knappen å de börja tjuta i hela skolan typ. Å efter ett tag pratade någon med oss genom en högtalare, så skickade han iväg en person som skulle åka å öppna upp hissen åt oss!

Det var verkligen as varmt i hissen, så jag fråga han vi prata med om de inte fanns någon luftkonditionering, men han sa att vi kunde få kaffe serverat istället. haha!

Fan vad rädda vi var, vilken jävla panik! Tillslut började jag nästan tjuta asså! Tårarna började verkligen komma...!

Vi skrek å hade oss som as verkligen, måste vart många som hörde oss!
Haha, man hör ganska bra vad folk säger när dom åker hissen.

Å efter en kvart började hissen funka igen, å åkte ner. Innan hissoperatören hade hunnit komma.
Gud vilken lättnad det var. Å fan vad skönt det var att få frisk luft!

TACK FÖR MIG! TRO MIG, JAG ÄR FORTFARANDE I CHOCK!
Puss <33 // MEEEEAAA <3






Halva veckan avklarad!

Skönt, nu är det bara 2 dagar kvar i skolan, sen är det helg!

Denna dag började inte bra, mitt jävla busskort har slutat fungera, å dom hade inte fått in nya på skolan.

Annars har denna dag varit slapp, 2 basgruppstimmar och en mattelektion.
Slutade 11.40. Mycket skönt måste jag säga!

Imorgon har vi prov på rehabilitering och på tekniska hjälpmedel.
Inte pluggat någonting, kanske bäst å börja göra det nu! Men jag är så jävla godissugen, måste ha ngt å tugga på när jag pluggar idag känner jag!

Förövrigt känns faktiskt min förkyldning bättre, dock har älsklingen gott å blivit sjuk!
Hihi, undrar vem de va som smittade honom egentligen (A)

PUSS <33

Ge mig pengar, TACK!

Hihi, nu har mitt damp gått över lite! Men du e fortfarande mitt största hatobjekt nu!

Sitter å letar efter lite nya vårprylar

Har tänkt köpa mig:
♣ En ny vårjacka, helst röd eller mörkblå
♣ Ett par fred perry tygskor
♣ Nya jeans, helst 2 par!
♣ En ny sjal, e så trött på mina!
♣ Nya smycken
 
Å sen har jag även tänkt mig bleka mitt hår, eller iallafall göra blonda slingor.
Vill bli lite ljusare till våren å sommaren! ^^

Sen måste jag börja träna och sola solarium med!
JAG VILL BLI FRÄSH TILL SOMMAREN!!!!!!

GUD VAD MYCKET JAG VILL HAA! DAMP PÅ DET!

Nu är ju den stora frågan vart jag ska få alla dessa pengar ifrån?
Pappa..... (A)

// Mikaela med stort M !

Jag hatar dig!

Jag hatar dig!
Vet att du är inne på min blogg.
Tror dock inte du fattar att det är DIG jag syftar på!
Men det är det fan i mig!
Du är så jävla ful! Å så jävla äcklig så det finns inte!

HATAR DIG!
TA ÅT DIG!


Tjolahopp!

Tisdag idag då! Fortfarande förkyld, fett jobbigt!
En liten kort uppdatering bara.

Denna dag har bestått av:
♣ Ett engelska prov, läs och hörförståelse
♣ En dokumentär om en kille utan armar och ben som vi såg på vård & omsorgen
♣ En slapp lektion med Karin där jag städade mitt skåp istället för att jobba! ( Tro mig, det behövdes verkligen! )
Förövrigt hittade jag totalt 9 coca cola burkar i mitt skåp! Muhahaha!
En otroligt jobbig bussresa hem, så fucking jobbigt att sitta still när man e förkyld, min nästa täpper igen dirr!
Lite gameboy, haha, har hittat mitt gamla super mariospel!
♣ 
1 timmas tupplur! Gött må jag säga!
En tripp med mamma och Tess till ikano. Bytte min väska mot en annan!

Å nu skriker mamma att det är mat.
Hamburgare <3

Puss! // Meea <3
                                                         
Denna väska blev det, men i svart!



Ny vecka, IGEN!

Shit vad snabbt allt går!
Detta är den sista hela veckan, för nästa vecka har jag ju studiedag på torsdag, å veckan därpå börjar ju påsken på fredagen!

Väldigt skönt att det går så här snabbt, hoppas de fortsätter så, vill ha sommar nu!

Har väll inte så mycket mer å säga än att jag har kommit fram till att jag måste ha Sveriges sämsta immunförsvar!
Förkyld igen. Min förra förkyldning hade nästan gått över, å så började en ny i fredags natt. Damp fick jag!  Är jättetäppt på nätterna, har verkligen jättesvårt för å andas genom bara munnen, jätteläskigt!
Stackars älsklingen som fått handskas med mig hela helgen, jag har bara klagat å klagat hela tiden på min jävla täppthet. Men han är ju en ängel. Världens finaste som tar hand om mig <3

Vi firade 14 månader igår förövrigt. Så grattis till oss! :)

Tack gode gud för nässpray säger jag bara <3

// MEEAAA <3


Hej där!

Heej! Nu sitter jag här hemma hos Johan!
Ikväll ska jag och älskling kolla på melodifestivalen!
Hejja Nordman asså!
Vem hejjar ni på? Om ni kollar på melodifestivalen såklart!


PUSS! // MEEA <3

image348

RSS 2.0