Julafton+Juldagen<3

Hej, nu är julafton över.
Hade en väldigt trevlig kväll med fina presenter =)

Jag fick:
♣ Morgonrock
♣ Björnborg trosor och linne ^^
♣ Vita stövlar
♣ 1000 spänn
♣ En top från älsklingen
♣ Porslinsblommor från Johans mamma =)
♣ Hörlurar
+ att vi imorgon ska åka å köpa en dator till miiiiiig ! :)

          Gårdagens klädsel:


Idag blire middag med lite släkt.
Våran familj + farmor & farfar + mormor + JOHAN =D

Älsklingen kommer, fattar ni vad underbart. Saknat ihjäl mig efter honom.
Ska mysa massvis har ja bestämt. Äkta julmys. Ska leta fram nåra bra filmer, så ska vi krypa ner i min säng framför tv:n med täcket över oss. Fett mys! Johan e den mysigaste killen i världen! =)

Aja, nu ska väll ja hjälpa mamma lite med maten i väntan på min älskling. Nu äre bara 2 timmar kvar tills han kommer. UNDERBART!!!

PUSS PÅ ER!
image201


Hum, detta va ju lite coolt....

 

Dan före juulafton <3

Jaha ni =)
Nu sitter jag här, denna dag brukar vara väldigt seg. Har ja för mig? ^^

Igår var ja ute å åkte lite bil med Marcus och Martin från Kisa. Vi drog te donken å körde runt å runt i hans bil.
Haha jag fick berätta för honom hur han skulle köra. Han stannade vi grönt å körde mot rött så han va tvungen att backa tillbaka. Å de va en snut framför. Herregud.

Snutarna va som galna igår, va snutar överallt fan ! ^^

Sen prata jag halva natten med älsklingen. Tröttnar aldrig på å snacka med diig pluttis.
Vi har så jävla mycke å prata om, hela tin!

Det kommer vara du å jag föralltid.
Det kommer vara vi som får barn tillsammans, det kommer vara vi som gifter oss.


Tack för du finns,
tack för allt du ger mig.
Tack för all din kärlek!


image198

Snaaart..!

Om exakt 10 dagar har jag och Johan varit tillsammans i ett år.
Det är helt otroligt.
Jag kan inte förstå det.
Älskar dig mer å mer för varje dag som går.
Inget kommer någonsin kunna skilja oss åt. INGET!

image194

Julhandling å saknad av Johan <3

Väldigt lessen nu. För älskling åkte hem för inte så länge sedan.
Som tur är kommer han tillbaka på juldagen. Det har han lovat mig ♥

Hart vart å handlat julklappar med Johan 3 dar i rad.
Så nu är jag klar med allt till alla =D Har ca 3 kronor kvar eller något !

Det är så bra att Johan aldrig tröttnar på å springa runt med mig i flera timmar i alla affärer, å 3 dar i rad med!

Sen har vi bytt julklappar med. Så det ska bli spännande å se vad jag får av honom. Fick även ett paket från hans mamma. Hon ger mig saker hela tiden, herreguud ! =)

Å sen fick jag världens finaste halsband av Johan när vi va å handlade på Ikanohuset. Som en för tidig julklapp. Kommer från guldfynd.
Värsta fina, å dyra :o
ÄLSKAR DIG ÄLSKLING <33 TAACK ! <33
Matchade mina örhängen jag fick av honom oxå för ett par veckor sen. Perfekt!
254829-187image182

ÄLSKAR DIG JOHAN FRANZÈN
Samtidigt som du är min pojkvän är du även min bästa vän. Puss på dig <33

image188

Älskar denna låt!

Gud var jag älskar denna låt asså.
Värsta powern. Man blir stark! <3


GRATTIS ÄLSKADE UNGE 16 ÅR <3

GRATTIS IDA. JAG ÄLSKAR DIG!


image180

ojojoj, ett jävla bra tag sen?

Haha, detta var ett tag sen. Satt å läste igenom hela min blogg typ.
Å blev helt enkelt sugen på nytt. Muhaha =)

Vad har hänt under denna tid?
Jani, typ ingenting. Fortfarande jag å Johan. Den 2:a januari är det ett år tillsammans.
Helt otroligt. Går i skolan nu. Första terminen är fan nästan avslutad. Idag hade vi bara 2 lektioner å slutade 11.30.
Å imorron går vi till 2. På ons är vi lediga å på tors äre avslutning i klassrummet klockan 11-12 =)
Fett skönt skare bli med jullov.  Fett slapp har denna termin vart. Totalt typ 3 prov eller nått. + 5 veckors APU =)

Jul jul jul. Jag ska få en ny dator. Men jag funderar på å byta ut det mot en piercing. Lär bli en dyr än i sånt fall xD
Sen önskar ja mig lite smink, typ sånt man inte har råd med själv, å sen mystofflor å pengar till kläder osv.

Denna helg har jag tillbringat med min älskling. Vi var hemma hos honom å myste, badade i deras badtunna, va ute å gick, såg film, fettade oss, bakade julgodis med Johans mamma osv.. =)

ÄLSKAR MIN JOHAN. Vet att ja sagt det 1000 gånger. MEN JAG GÖR DE SÅ MYCKET ! =) <3


Aja, lägger upp lite bilder för er som vill kolla. PÖSSS!



RSS 2.0