Tisdag.

Har egentligen inget speciellt att skriva om.
Jag är med Johan, varit med han sedan i lördags. Mysigt som alltid.
Har saknat honom som fan under dessa 2 veckor vi inte har kunnat setts..

Vi har vart på stan, å så har vi även tagit fram 2 cyklar, så vi har vart ute och cyklat lite.
Mycket roligt å mysigt måste jag säga! Dock så vann han tävlingen som vi körde, haha!

På stan fick jag ett par jeans + en koftaktig sak av min älskling.
Så snäll är han! Å han köpte sig även en t-shirt på nån skate affär, haha!

Imorron åker min älskling hem.. känns inte så roligt..
Så åker min familj iväg med. Så jag är ensam hemma i 2 dar.
Som tur är så är min kusin i Linköping, å imorron kommer även min syssling.
Så det blir väll förhoppningsvis att umgås med dom!
Ska bli roligt faktiskt!

Aja, har inte så mycket mer att skriva om!
Puss.

Fredag!

Idag är det fredag, bara så alla vet! ;)
Var på stan med min älskade Sofia.
Köpte mig en BH, och hittade jättefina jeans på rean. Dock köpte jag dem inte.
Men jag ska försöka att tjata på mamma att vi ska åka och köpa dom imorron!
Dom satt verkligen jättebra å allt, så jag ska nog köpa dom trots allt asså!

Men som sagt, var med Sofia på stan. Gick mest omkring å kollade runt.
Å sedan käkade vi på Steves, jag tog en bakad potatis med skagenröra, muuums!

Imorgon blire nog att övningsköra. För det blev inget av det idag eftersom att jag var på stan så länge..
Så imororn, akta er asså! Haha!

PUSS!

Solning för hela slanten idag!

Vaknade runt halv 12.
As fint väder, en perfekt soldag helt enkelt!
Så jag har väll legat i solen den största delen av dagen tillsammans med min älskade mp3!
Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått lite bränna, jippie! ;)

Idag fick jag även hem mina övningskörspapper!
Så nu får jag börja köra. Det känns lite läskigt faktiskt måste jag säga!
Gillar inte tanken på att jag ska sitta i förarsätet.
Jag blir så nervös när jag sitter sodär och har så mycket ansvar! Men, det blir nog bra!
Om lite mer en ett år kanske jag sitter här med mitt körkort!
Nu börjar en resa! Och ett mål har jag satt upp till mig själv. Jag ska ha mitt körkort nästa år.
År 2009!

Lycka till, till mig!


Dålig uppdatering.

Gud vad jag är dålig på att uppdatera.

Men vad har hänt nu då sedan midsommar ungefär då?

Firade midsommar hemma hos matilda tillsammans med massor roligt folk + min älskling!
Riktigt trevligt hade vi det faktiskt..även fast det kanske blev lite för mycket dricka för min å nåra flers del tillslut.. Men men!
Rolig kväll som sagt med mycket skratt!

Älsklingen åkte hem söndagen efter midsommar, och jobbade fram till fredagen, och nu i lördags så åkte han tillsammans med lite kompisar å så till Åland... Saknar honom jättemycket!
Vi har faktiskt inte hörts av så mycket, men jag hoppas att han mår bra!
Fick även ett vykort av honom häromdan. Så jävla sött säger jag bara!
Under dessa veckodagar har jag för det mesta tagit det lungt och hjälpt till med lite saker här hemma.

Våran älskade hamster Guldis har även lämnat oss, hon var sjuk ett tag, å förra veckan gick hon bort. Jag tyckte det var väldigt jobbigt måste jag säga. Men vi köpte en ny hamster iallafall.... Ester heter hon. En fet söt liten sak! :)

Lördag till söndag så tillbringade jag helgen i Stockholm hos mina kusiner... min ena kusin Lotta konfirmerades nämligen i helgen. Så det var lite party hemma hos dem.. ganska så trevligt faktiskt!

Å idag har jag vart med mina 2 älsklingar Ida å Emmi. Det är inte så ofta vi är alla 3, men det är så roligt tycker jag!
Denna dag pratade vi mycket, lagade makaroner och falukorv å så sjöng vi även singstar!
Väldigt roligt måste jag säga!

Imorgon blire att dra till Sofia tror jag! Ska bli kul att träffa henne. Vi har ju inte setts sen skolavslutningen så jag hoppas att vi har mycket att prata om!
Blir väll lite gitarr hero med kanske! Dock tror jag att hon e jävligt mycket bättre än mig... menmen! :)

Aja, nu ska jag sjunga lite singstar med min mamma och syster tror jag.
Förlåt om detta blev ett lite cepe inlägg. men men försökte så gott jag kunde, haha!

PUSS!


RSS 2.0