Solning för hela slanten idag!

Vaknade runt halv 12.
As fint väder, en perfekt soldag helt enkelt!
Så jag har väll legat i solen den största delen av dagen tillsammans med min älskade mp3!
Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått lite bränna, jippie! ;)

Idag fick jag även hem mina övningskörspapper!
Så nu får jag börja köra. Det känns lite läskigt faktiskt måste jag säga!
Gillar inte tanken på att jag ska sitta i förarsätet.
Jag blir så nervös när jag sitter sodär och har så mycket ansvar! Men, det blir nog bra!
Om lite mer en ett år kanske jag sitter här med mitt körkort!
Nu börjar en resa! Och ett mål har jag satt upp till mig själv. Jag ska ha mitt körkort nästa år.
År 2009!

Lycka till, till mig!


Kommentarer
Postat av: Lina

ja visst va dom snygga! :D

det är inte bara för dig det är så. storlekarna är ju olika från affär till affär typ :P

det är bara bra med mig ska jag säga dig.

hoppas allt är bra med dig med och att du njuter att ditt sommarlov! :D

vi får ta och ses snart tycker jag, vi får sätta oss på någon uteservering och snacka lite skit. =)

<3

2008-07-03 @ 20:11:06
URL: http://linaloefqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0