Äntligen hemma !

Meea är äntligen hemma.
Jag orkar inte skriva om allt, kanske göre imorron eller senare om jag orkar.
Jag har haft det bra iallafall. Men har längtat hem en hel del.
Speciellt efter älskling. Johan kommer till mig idaaag, typ vid 3. Jippie!

Aja, ska göra iordning mig. Men nu är jag hemma som sagt. PÖSS !
image141

Johan, Sthlm å Cypern

Varit med Johan sen i måndags. As mys.
Vart hos min morbror, shoppat, spelat spel, kört kubb, vart barnvakt åt min syster osv..
As lång tid innan jag träffar Johan nästa gång. Hur fan ska ja klara miig =(
Kommer sakna han något så otroligt. Kunde verkligen inte hålla mig för gråt imorse när han låg och sov.
När jag låg och tittade på hans vackra avslappnande ansikte och kände hans andetag.

Imorgon blire att åka upp till Sthlm. Min faster ska gifta sig. Så då blire bröllop å skit. Sen blire hotell i Sthlm till måndag då vi tidigt på måndagsmorgonen åker till Cypern.

Vet inte riktigt vad jag känner för den resan. Hoppas att det blir kul så att tiden går snabbt och hoppas oxå att jag får en rejäl solbränna ^^
Nackdelen är ju såklart att vara ifrån Johan.

Så nu förstår ni om det inte blir bloggande på ett tag, närmare bestämt 2 veckor.
Men alla ni får ha det kanon bra. Ni kan ju kolla bloggen ändå. Hittar kanske nån dator och sätter mig vid nån daag :)

Men som sagt. Alla får hadet kanon bra.
Älskar dig Johan. Kommer sakna dig otroligt mycket !

Kommer sakna alla underbara vänner med.
Mest Emmi å Ida.
ALLA FÅR HARE KANON. För det ska ja försöka att ha det !

PUSSS // MEEEAAAAAA <3 

image140


Sömn, design och tester

Jag älskar att sova. Det känns som jag sover hela tiden. Sover bort mitt älskade sommarlov!
Vakna halv 2 idag. Ringde min älsklings bästis Emmi. Hoppas vi hinner ses nu innan jag åker iväg gumman.
Har suttit å förändrat i designen på min blogg ett par dar, ganska nöjd nu faktiskt. Mer personligt.
Å nej det kostar inte pengar för er som tror det, ( t.ex emmi ) haha =D
Jag hjälpte Emmi med. Fatta vad snäll jag är.
Det blev riktigt tjusigt, ni kan ju gå in på hennes blogg och kolla om ni har lust. Bara å klicka på länken nedan ^^
Emmibaby

Haha, Emmi skicka massa roliga test igår.

Fjortistestet, jag var visst 26,3 procents fjortis. Inte så dåligt ^^
Kvinnlighetstestet, jag var visst väldigt kvinnlig av mig.
Manlighetstestet, var visst ingen man överhuvudtaget, fick - 7. Medans Johan fick 106 xD
Körkorststestet, fick 15 av 20. Man skulle ha 16 för att vara godkänd. Attans!
Vuxentestet, jag var visst inte så vuxen. Dom hänvisade mig till fjortistestet istället. Haha xD

PS ! KOLLA UPPSKATTAD ÅLDER PÅ MIG. HAHAHAHAHAA xD
image139

Imorron blire å träffa Johan. Vi har inte setts sen midsommardagen. Saknar ihjäl mig efter honom.
Ska bli såå myyys med älskling.
6 månader imorron äre med. Älskar dig Johan

Aja, om man skulle ta och göra något annat nu. Ingen hemma, ensam som vanligt.
Fattar inte hur folk kan trivas på landet asså. Så äckligt med skog å insekter å skalbaggar å allt vad det heter.
Men men, det finns folk till allt xD

image138

Ha en bra dag allesammans !
 /// MEEEEEEEEAAAAA <3

RSS 2.0