Fredag!

Idag är det fredag, bara så alla vet! ;)
Var på stan med min älskade Sofia.
Köpte mig en BH, och hittade jättefina jeans på rean. Dock köpte jag dem inte.
Men jag ska försöka att tjata på mamma att vi ska åka och köpa dom imorron!
Dom satt verkligen jättebra å allt, så jag ska nog köpa dom trots allt asså!

Men som sagt, var med Sofia på stan. Gick mest omkring å kollade runt.
Å sedan käkade vi på Steves, jag tog en bakad potatis med skagenröra, muuums!

Imorgon blire nog att övningsköra. För det blev inget av det idag eftersom att jag var på stan så länge..
Så imororn, akta er asså! Haha!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

vad skönt att det va bra med dig! =)

nae jag har ju inte det ;P jag tänkte att eftersom att det är mitt sista sommarlov så ville jag ta det lugnt och njuta fullt ut av det. ;D

dusjälv då? =)

<3

2008-07-05 @ 19:27:19
URL: http://linaloefqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0