P-piller = Nedstämdhet?

image349Inte uppdaterat på ett tag, inte haft ork, lust och tid!

Men iallafall lördagen - söndagen var våra kusiner från Sthlm här.
Var väll ganska kul, satt å hejja fram nordman i andra chansen, å ja.
Det gick ju vägen!

Å igår kväll kom Johan till mig, vi gjorde inte så mycket.
Kollade på Wallander och myste och så.

Lite jobbigt mellan oss nu, men jag hoppas att det kommer att ordna sig.
Jag är bara så jävla känslig. Bara tjuter för allting.
Varför äre så?
Jag börjar undra om det är mina p-piller. Jag bytte för typ 3 månader sen, innan hade ja liksom ökad matlust istället, men det har försvunnit nu iallafall! 
Lite läskigt med dom där pillrena.
Dock har ja ju hämtat ut för ett år nu, men de blir väll å gå å prata med min barnmorska kanske.
Någon som haft liknande problem å bytt, vad har ni då bytt till?
Jag hade neovletta först, men nu har jag cilest!

Snälla svara! Måste ha lite hjälp! =)
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hade problem med mina neovletta, men sen fick jag yasmine istället, å dom funkar mycket bättre verkligen. Lycka till!

2008-03-10 @ 20:07:22
Postat av: Lina

det är mycket möjligt att det är p-pillrerna som gör det. jag hade likadant i början, men sen försvann det. nu har min matslust försvunnit istället. mycket lustiga piller det där

2008-03-25 @ 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0