Halva veckan avklarad!

Skönt, nu är det bara 2 dagar kvar i skolan, sen är det helg!

Denna dag började inte bra, mitt jävla busskort har slutat fungera, å dom hade inte fått in nya på skolan.

Annars har denna dag varit slapp, 2 basgruppstimmar och en mattelektion.
Slutade 11.40. Mycket skönt måste jag säga!

Imorgon har vi prov på rehabilitering och på tekniska hjälpmedel.
Inte pluggat någonting, kanske bäst å börja göra det nu! Men jag är så jävla godissugen, måste ha ngt å tugga på när jag pluggar idag känner jag!

Förövrigt känns faktiskt min förkyldning bättre, dock har älsklingen gott å blivit sjuk!
Hihi, undrar vem de va som smittade honom egentligen (A)

PUSS <33

Kommentarer
Postat av: Lina

tråkigt det där med busskortet. fan det är sjukt vad mycket ni verkar ha i skolan. vi har verkligen ingenting jämfört med er.
fan vi skulle ju fika den här veckan ju! :P

2008-03-05 @ 21:03:48
URL: http://linaloefqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0