Kryssning å älsklingen!

Kryssninge i helgen gick bra.
Dock var det väldigt kallt i finland.

Jag fick en ny parfym + massor med godis av mamma å pappa!
Å massor med god mat fanns det med, å massor av goda drinkar!

Ja, ibland kan det faktiskt vara kul att bara åka iväg med familjen. Mamma hade nog en jättebra födelsedag får jag hoppas!
Hon fick en ny mobil å en tröjja, hihi!

Idag var det skola, det började med Samhällskunskap. Fick G på parskrivningen med älsklings Sofia, å VG på min inlämning!
Så det känns jättebra.
Fick även reda på att jag fick VG som slutbetyg i Matte A, och på naturkunskapsprovet som vi hade idag fick jag VG,

Jag känner mig stolt över mig själv, det är därför jag sitter å rabblar upp detta, å det tkr jag att jag ska få va med.
Jag har utvecklats sedan i 9:an faktiskt. I 9:an pluggade jag ingenting verkligen, men jag fick ganska så bra betyg ändå. Men nu när det krävs lite mer gäller det att plugga för att få bättre betyg än G.
Så, som sagt, har utvecklats :)

Imorgon kommer min älskling, å vi ska mysa mysa mysa för jag saknar han så förbannat mkt!
Du är den finaste killen man kan haa! Du är så jävla underbar.
Bara tänker på din mjuka lena kropp mot min, muuums!
Är ledig onsdag å torsdag, så det blir att umgås med han i några dar nu, sen på fredag är det avslutning! :)

Aja, ska väll göra ngt annat nu, kanske skriva på matterapporten eller börja på VG/MVG uppgiften i naturkunskap.
Då kanske ja har chans på VG i det, å det skulle ju vara underbart!!!!!!

PUSSAR FRÅN MIG! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0