Handlat!

Jaha, förut var jag en snäll flicka å följde med mamma å pappa för att midsommarhandla på Maxi!
Å fyfan vad mycket folk säger jag bara! Man kom ju fan typ inte fram någonstanns ffs!
Å så sprang vi 3 där inne som 3 idioter å plockade på oss varor. (Eller aa, jag stod mest vid vagnen å kolla på folk, men ändå!)
Men ändå gillar jag att handla, jag kan inte bärga mig tills när jag är vuxen å får handla alldeles själv till min man å till mina barn! Det är avslappnade på ngt sätt att gå å plocka på sig det man vill ha, dock kanske det inte är lika kul när man kommer fram till kassan sen!

Aja, jävligt onödigt inlägg, men jag har inget annat för mig, inte direkt nån lust att kolla på EM- matchen som alla andra i detta univsersum verkar kolla på just nu.

I midsommar kommer Johan, för jag är ensam hemma. Sen tror jag vi ska dra på party till söta Matilda!
Men men, nu ska jag väll fortsätta att göra precis ingenting! PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0