*STOLT*

G på idrottsprovet, jippie!
Å MVG TROLIGEN I DATAKUNSKAP. ¨
Å jag å Fia käkade Kina idag, fett gött! Inte för jag kunde äta så jättestora mängder. Men ändå!
Kan denna dag bli bättre?
Nae de kan den inte. För den kan bara bli sämre, haha =)

Sitter just nu med en bokrecention eller hure stavas. Jobbat med den 2 dar nu. Så den blir nog riktigt bra tror jag!
Sen har jag ju matteprov imorron. De borde ja klara. Ja e trots allt ganska bra i det. *STOLT*
Haha ja ska fan bli stans värsta plugghäst nu asså! Jag ska visa alla va slöa, slappa Meea går för!

PUSS PÅ ER ! <33

Jag är så snäll så ja bjuder på en bild!
Om ni undrar varför ja har puma t-shirt äre för att jag tog bilden innan idrotten. Hihi! =P
image267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0