Skolan å mormor <3

Imorse fick ja skjuts till skolan av farsan, fett skönt. Gick upp vid 7 typ och åkte vid 07.50 eller nått =)
I skolan vare slappt, som vanligt typ. Läste lite texter på engelska å så, jag fick beröm, nanana ;)

Sen såg vi en film på våran håltimma. Super size me, har sett den förut, i 9:an. Men de gjorde inget att ja fick se den igen. Den e inte så fräsch om man säger så. En jävla kille som käkar mc donken varje dag i 30 dar å skit.

Sen kom pappa och hämtade mig vid 4 typ, så åkte vi hem å hämta upp morsan å tessy. Så åkte vi till mormor för pappa skulle hjälpa henne med hennes tv eller nått. Jag å tessy fick köttfärssås, fett gott. Enda målet för idag.
De e så jobbigt å äta, speciellt på mornarna, å i skolan, ja mår illa av den där jävla skolmaten, de e skitjobbigt!
Men imorron får vi tacos i skolan iaf, hoppas på att jag kan äta det iallafall.

Men men, pallar inte skriva mer idag, bjuder på denna bild, i brist på andra, ursäkta urringningen. Men ja pallar inte klippa bort just nu, haha. ni får stå ut, eller blunda eller nått?!

KYSSAR FRÅN MIG <3

image230


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0