Lilla Meea har maginfluensa.

image258Maginfluensa, jippie. Inte! Vaknade upp i natt och spydde 2 gånger. Usch säger jag bara.
Jag som hade glömt bort att ja ens kunde spy.
Brukar ha jätteproblem med att göra det överhuvudtaget. Men nu gick det!
Vilket bedrift, NOT!
Har legat i sängen tills nu. Jag vill te skolan! Vi hade hjärt och lungräddning idag. så de missa jag.
Aja skitsamma. Nu ska jag sluta babbla.
Ska bara babbla om en sak till. Jo den stora bedriften att jag skapat en ny kategori ; Meeas hälsa. Haha. Undrar hur mycket som kommer skrivas där. Men men det är sådant som märks!
MEN! Puss på er alla och: Tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: johan

ohh tycker synd om dig älskling

2008-01-29 @ 20:04:05
Postat av: Meea

haha tur att ngn gör de!

2008-01-30 @ 11:49:43
URL: http://meeababie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0