Beställning av kläder.

Jahopp, nu vare dags för mammas å min årliga beställning av lite lågprisade kläder från halèns.
Tänkte visa lite vad jag har tänkt mig att köpa om nån e intresserad . ^^


Jaaa, typ det. Inte så mycket, men ändå lite. Påslakansettet tycker ja är hur sött som helst! Johan har sånt där satintyg hemma på ett av sina påslakansett, å de e hur mysigt å porrigt som helst ;) Så ja tänkte, vafan likabra å köpa ett sånt, + att det är mycket snyggare än hans. Hihi =)

Även en kofta-aktig grejj blev de, tänkte tills i sommar, när man har klänning å fryser lite om axlarna. Har ju redan en gråaktig såndär, men svart går fan alltid hem =)

Å sen satinblusen då, den tyckte ja va hur söt som helst, både å ha till vardags å till fest , hihi.

Ni ska se mammas lista med allt hon ska ha, herregud säger jag bara! Men endel saker var riktigt snygga. Tur att mamma inte är så stor av sig så att hon å jag kan dela kläder. Sånt tycker jag är fett bra!

Men men, nu ska jag se på en dokumentär om världens tjockaste tjej, vägde typ 400 kg eller nått.
Herregud, hur kan man utsätta sig själv för något sådant?!
Hon dog ju.. å de är ju förståligt.

Men men vafan, nu ska ja slita mig, mammi å tessy sitter redan bänkade vid min lilla tv hörna!
Bäst å göra dom sällskap.

Kyssar från mig till er alla <3

Kommentarer
Postat av: johan

Jao det är nog bäst du sätter dig hos mammsen, ananrs blir rääääcer anki arg. men ändå snäll mot mig :)

2008-01-23 @ 21:30:19
Postat av: johan

Jao det är nog bäst du sätter dig hos mammsen, ananrs blir rääääcer anki arg. men ändå snäll mot mig :)

2008-01-23 @ 21:31:55
Postat av: Meea

Jasså det säger du lilla älsklingen :) Mamma gillar ju dig, de vet du ju, så som ni flörtar! :P

2008-01-23 @ 21:33:46
URL: http://meeababie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0