1 ÅR <3

Idag firar jag å Johan 1 år tillsammans.
Vi sov as länge å bara myste, sen drog vi iväg till ikanohuset och käkade lite gott å kollade i lite affärer =)

Kan inte förstå att det är ett helt år. Det har gått så jävla snabbt.
Jag kommer ihåg denna dag för 1 år sedan när du kom till Linköping med ditt långa hår och dina ulliga vantar.
Du va så jävla söt. Jag kunde fan aldrig tro att det skulle kunna hålla så här jävla länge älskling.

Nu vet jag vem mitt livs kärlek är. Nu vet jag vem ja förhoppningsvis kommer vara tillsammans med livet ut.
Jag längtar tills vi flyttar ihop. Å jag längtar tills de dagarna då jag får föda dina barn.

Älskar dig Johan, tack för detta år med dig, tack för alla fina ord du sagt till mig, tack för allt du gett mig, tack för alla gånger du värmt mig, å för alla gånger du tröstat mig när jag varit lessen.
Du är så förstående älskling, de finns ingen som du. ABSOLUT INGEN!
image202

// DIN MEEAAAA <3333



Kommentarer
Postat av: waaaaaaaajjkan

mwihihhihihihihihihihhihi :D

2008-01-03 @ 13:29:08
Postat av: Meea

Mihihi, love you babe

2008-01-03 @ 14:32:52
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: Tiba

va gulliga ni är!! Du måste ha me honom till skola nångån mea, han verkar kanon

2008-03-27 @ 21:18:37
URL: http://www.nogg.se/TillerRocks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0