Shopping och tidsfördriv.

Jahaa! Idag var jag och älsklingen på ikanohuset, jag köpte mig en klänning/tunika, hämtade ut nya p-piller och kollade på smycken å sånt, älskar accesoarer!

På kvällen åkte vi å hämtade våra kläder som kommit! Jag blev väldigt nöjd faktiskt! Satt bra allting! =)

Å nu lite tidsfördriv...

DAGENS PLAYLIST:  Fisher - I will love you
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, svart linne, kofta
DAGENS DUSCH: Imorse ^^
DAGENS FRISYR: Vanligt, utsläppt
DAGENS SMINK: Foundation, rouge, kajal, mascara, ögonskugga, ögonbrynspenna, läppglans
DAGENS PARFYM: Britney Spears -
DAGENS HÄNDELSE: Nya kläder! =)
DAGENS PLANER: Hum, mysa med älsklingen nu å sova =)
DAGENS VILL HA: Sex! HAHA!
DAGENS SAKNAD: Ida <33
DAGENS DROG: Johans kyssar
DAGENS TRÅKIGASTE: Att min förkyldning aldrig vill gå över, har varken lukt eller smak. Å hostar 24/7!
DAGENS FINASTE: Johan
DAGENS KÖP: Klänning, ipren, å nya p-piller ^^
DAGENS MAT: Kebab, ( älsklingen bjöd, hihi! )
DAGENS SJUKA: Jag är sjuk!
DAGENS MÅENDE: Jodå, det duger väll, har som sagt förkyldning, men ja mår väll skapligt ändå! Får ju iallafall vara med min lilla älskling! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0