Måndag, och en ny skolvecka!

Jahopp. Igår kom älsklingen till mig. Jag som inte ens trodde vi skulle ses i helgen!
Men hans föräldrar skulle ändå hit så han kunde ju åka med dooom :)
Jag fick 2 stora smarties rullar av hans mamma. Hon e för söt <3

Denna helg har till mesta dels gått åt till att plugga. Gjort en sammanfatting om cirkulationen å sjukdomar å sånt. Blev 19 sidor. Fyfan vad bra jag är. Alla andra hade typ bara skrivit 7 eller nått. Haha !

Å sen dagens höjdpunkt då! Jag fick VG på provet om stroke. Fatta vad glad jag blev! Det var typ hälften av klassen som inte ens fick godkänt, så jag känner mig mycket stolt över mig själv!
Satt å plugga 2 hela jävla kvällar + en morgon. Å de gav resultat må jag säga!

Efter skolan åkte jag hemmåt, å efter ett tag kom Mammi. Hon å Markus skulle klippa sig så jag å Tess följde med dom till Ikano. Så ja å Tessy gick typ lite omkring där å kolla på kläder å sånt. Hittade några saker. Men köpte inget förutom 2 par leggings. Känner att jag måste spara lite pengar. Å inte bara köpa saker på impuls hela tiden som jag sedan ångrar liksom!

Men men, ska väll gå lite på stan imorgon tror jag efter skolan å kolla. Vill ha nya kläder ffs! <33

AJA. Ska typ fixa de sista på arbetet nu tror jag.

Blöta kyssar <33 // MEEA

image271

Kommentarer
Postat av: beundrare

fy fan vad du e söt asså =)

2008-02-04 @ 20:36:16
Postat av: Meea

Och vem är du om jag får fråga? =P

2008-02-04 @ 21:52:30
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: beundrare

en beundrare ;) hehe

2008-02-05 @ 19:32:06
Postat av: Meea

Men snälla, jag vill veta vem du är. Jag gillar beundrare, haha. Du kanske t.o.m kan ge mig ett bättre självförtroende, fatta vilket bedrift! Snälla! *blinkar sött med ögonen* hihi !

2008-02-05 @ 19:57:07
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: beundrare

:D kanske kan va Richard kanske inte 8-) hehe

2008-02-25 @ 21:11:36
Postat av: beundrare

:D kanske kan va Richard kanske inte 8-) hehe

2008-02-25 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0