Göteborg!

Jaha, från igår till idag var jag i göteborg med familjen.
Vi va på universeum och bodde på hotellet gothia towers. Orkar inte skriva värsta uppsatsen om allt detta.
Så lägger upp massor bilder istället med lite kommentarer så får ni kolla själva! Hihi!



Bild:
1. Haha, tyckte den var för jävla härlig asså. Älskar göteborska!
2,3. Äckliga ormar! Jag förstår inte folk som kan ha sånna där äcklen hemma seriöst!
4. Haha, visste inte att pirajor kunde vara så här coola! Jag vill med ha guldig hud!
5,6. Jag innan vi skulle gå på restaurang. Haha, ursäkta mina miner!
7. Vad går upp mot en good härlig coca cola på resan? Hihi!
8. Vi köpte goda goda polkagrisar! Päron e min! SÅ GOD!
9. Det är kul å ta kort i speglar, hihi!
10. Lite av hotellrummet. Väldigt sköna sängar måste jag säga!
11. Köpte lite kläder i borås på hemvägen! Riktiga fynd må jag säga! 180 spänn för allt!
12. Vårat fina hotell, det största i norden förövrigt!

Förövrigt 
saknar jag min älskling massvis! Undra när vi ska ses igen?! =/

Aja, nu ska jag kolla på melodifestivalen som går av stapeln i självaste LINKÖPING! MIN ÄLSKADE HEMSTAD <33
Dock vare ju inte några vidare låtar vad jag tyckte, det får gå lite som det vill idag!
Nya tag nästa vecka helt enkelt!

PUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

den vita blusen som du köpte var ju sjukt snygg ;o

2008-02-24 @ 13:57:22
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: Meea

Jaa, visst var den!
Kostade bara 50 spänn. Så snacka om bra fynd! :)

2008-02-24 @ 14:43:04
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: DwarF

Kommentar kommentar :) ne då.

Universum är grymt sköj ju, vill också dit :(

2008-02-24 @ 15:06:34
Postat av: Meea

Hihi, jao! Det är ganska skojsigt, hihi!
Vi får väll åka dit nån gång du å jag kanske ;)

2008-02-24 @ 15:08:59
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: DwarF

Haha låter sköj det :P

2008-02-24 @ 16:44:11
Postat av: Tiba

sexig apa!

2008-02-25 @ 13:43:45
URL: http://www.nogg.se/TillerRocks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0