En lyckad skoldag!

Haha, denna dag har varit ganska lyckad även fast vi slutade klockan 4 å även fast vi hade en fasansfull idrottslektion i morse. Hihi!

Ja, vad ska man börja med då?
Kan ju börja med att berätta om när jag å Amanda skulle ta hissen ner till cafeterian.

Så här är det, jag och Amanda brukar trycka på nödstopp ibland när vi åker hiss! Vi tycker detta är skitkul eftersom att vi har dålig humor!  Hissen hoppar liksom till och stannar när man gör det! Värsta känslan! Sedan är det bara att trycka på en hissknapp så börjar hissen röra på sig igen! Så det är liksom ingen fara!

254829-344Men som sagt, idag fick vi för oss att trycka på nödstopp då. Det gick precis som vanligt, hissen hoppade till och stannade. Så tryckte vi på 1:an igen och den började åka neråt igen.
Så tänkte vi, vafan vi trycker igen. Då hördes världens duns! Vad fan vare där tänkte vi?
Haha vi satt fast! Vi kunde inte trycka på någon knapp för att hissen skulle röra på sig igen! Vi började smått drabbas av lite panik efter en minut typ.
Jag tryckte på alla knappar som fanns å trycka på, de gick inte ändå!
Men efter ett långt tag åkte hissen neråt igen. HAHA PUUH TÄNKTE VI!

HAHA, fatta vad vi garva. Det måste vi göra om! Mikaela å Amanda fast i en hiss. hihi!

Dagens andra roliga händelse föresegick i matsalen. Jag, Camilla å Jenny lekte med ett päron som jag hittade.
Haha! Fan vad kul vi hade! Ni kan ju kolla själva!

Ni är underbara flickor! Tack till alla som förgyllde min dag!

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Lina

hahhaha det lät som en rolig skoldag det :P är dom alltid sådär händelserika?

2008-02-28 @ 19:51:39
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: Meea

Haha, nae, inte direkt!
Men ibland så! :)

2008-02-28 @ 19:58:29
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: Johan

hahaha jaa vad ska man säga, rätt åt er ;)

2008-02-28 @ 20:48:01
Postat av: Meea

Jasså det säger du!
Haha då fåre väll vara det då, för det var trots allt väldigt kul!

2008-02-28 @ 20:49:55
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: Carro

Ni får gärna göra om det där, så länge inte jag är med i hissen. :O Haha:P

2008-03-01 @ 09:51:55
URL: http://www.nogg.se/carroz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0