Om mig själv ^^

OM MIG
namn:
Mikaela
födelsedag: 11 september
Bor du i villa/lägenhet: villa
Hur stor:  vet ej xD
Pool: nej
födelseort: Linköping
uppvuxen i: Linköping
bor: Linköping
Längd: 1.67
Skor:  38
ögonfärg: grön
hårfärg: Brunt med ljusa slingor

FAVORIT
färg:  rosa

plats: Min säng
bok: Läser inte
spel: Monopol med Johan
drog: cigg å johan ^^
fordon: Ferarri ;)
affär: H&M
CD: Hemmabrända xD
artist: många.
aktivitet: sex? ;)

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: JAAA
gnälla: Oja xD
skrika:  jaa, på älskling alldeles för ofta =(
sova: väldigt ofta
klä dig i svart: typ hela tin
gå till kyrkan: händer ^^
röka: jaao.
ljuga: haha aa xD

hata folk: Oja :P
lita på folk: Har svårt för det, men oftast

NÄR
läste du en bok senast: vet ej
var du på konsert senast: I somras, Winnerbäck
köpte du något senast: idag, köpte fika, tandborste, dricka osv..
svor du senast: i morse xD
sjöng du senast: Nyss =D
klagade du senast: Haha för inte så längesen, ont i röven efter ridningen ju =)
var du kär senast: Är kär nu :)

VEM
saknar du:  Min älskling Johan <3
vill du slå: Helena xD
kramade du sist: MAMMA !
är din förebild: Mamma :)
sårade dig sist: Hemligt ^^
vill du blir galet full med: Emmi =D
gjorde dig riktigt glad senast:
Jooohan
fick du sms från senast: Johaan
ringde dig senast: Sofia
är vackrast på jorden:  Johan

HAR DU

förföljelsemani: What ?
tvångstankar: haha , aa en hel del xD
färgat håret: oja xD
brutit några ben någon gång: nej
några piercings: 6 i öronen ? =D
egen dator: JAO
gjort bort dig rejält: Det har väl alla?
bra självförtroende: Inte så värst
komplex: ja fyfan
kysst någon: herregud ja ^^
varit kär: Jaa. är det nu med =D
rymt hemifrån: aa när ja va liten =D
lekt med elden: Haha jaa, Jag är en liten pirroman =D

HUR

går du: slappt xD
svarar du i telefonen: AA, eller aa de e mikaela ^^
mycket pengar har du: 50 spänn kanske
ofta bäddar du sängen: När mamma säger att ja måste
ofta städar du: När mamma klagar eller när jag får ett ryck
många stör du dig på: väldigt många

TROR DU
att du kommer bli något: Jaa, xD
på gud: vet ej, xD
att det finns nått efter döden: njae.
på rymdvarelser: Nej
att folk tycker om dig: Endel, andra inte =)
att du kommer leva länge: Vettefan, inte som jag håller på. Men vi får väll se <3


ÄLSKAR DIG JOHAN FRANZÉN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0