Livet är en gåta utan svar.

Fick igår kväll reda på att min dagisvän Jonas dött, blev överkörd av tåget. Fan va hemskt. Även fast man inte kände honom så berör det. Vi var på minnesstund idag i Kärna Kyrka. Massa ungdomar som grät, de va sorgligt.
R.I.P JONAS !

Det regnar ute, deppigt väder typ. Hela jag är deppig. Verkar inte som jag åker till Johan imorron, jävla skit.
Men jag har ju inga pengar, å ja måste verkligen ha pengar till Sthlm. Får försöka tigga, men de får vi se hur det går med den saken =/

"Heaven is a place nearby". Den finaste låten justt nu asså. Fan vad jag älskar den. Lagom sorglig. Känns som man har så mycket å tänka på jusst nu. Tänker på min älskling när jag hör låten, undra när vi kommer ses nästa gång =( Orkar fan inte, ja vill bara va med dig Johan, ååh va ja saknar dig! 

// Meea


                                                           .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0