Johan, ett liv utan dig är inte värt att leva.



Varit barnvakt åt mig kära syster Tessy  idag, haha, vi va å träffa Sofia å lämna en liten sak ^^
Sen har vi ätit, å råkat somna, haha, de va mysigt. Jag älskar min syster. Det är inte ofta man får tid med henne. Känns som jag inte känner henne så mycket. Men hon är ju verkligen världens gooaste unge. Så ja måste verkligen börja spendera mer tid med henne ^^

Sov hos Johan från igår till idag. Det var skitmysigt verkligen. Saknat honom så himla mycket. Vi hade jätteroligt, käka pizza, såg tv, spela klädpoker, en annan poker som vi inte ska gå in på (A), monopoool , ( HAHA, de va skitkul! ) Å sen åkte vi moppe, hihi. de va mysigt att hålla om min älskling. Väldigt längesen jag åkte nu , haha, ni skulle sett mitt hår efteråt =)
Men men, imorgon blire å rida, haha, ni får önska mig lycka till för det kan jag verkligen behöva ska gudarna veta. Fan inte ridit sen i 3:an eller nått. Typ ponnyridning ;)
Imorron ska vi även ha filmkväll allihopa, troligen hos Sofia, så ska vi te stan med, köpa goodis å annat smått å gått till sthlm .
För på fredag är det klassresa till Sthlm. Ska bli så himla kul, naturhistoriska, cosmonova, dn-skrapan, GRÖNAN ! o SHOPPA på lördagen, hihi =)

Å så bjuder vi på en  liten kul lista <3

Dagens vill ha: Johan här =/
Dagens klädsel: Leggins, svart långt linne, blå tröjja ^^
Dagens smink: foundation, kajal, mascara, ögonskugga, ögonbrynspenna, läppglans ^^
Dagens frisyr: Haha, väldigt konstig efter moppeturen med Johan igår =)
Dagens händelse: Sov hos Johan <3
Dagens låt: A place nearby- Lene Marlin
Dagens planer: Få mitt rum städat vilket inte lyckas så bra xD
Dagens saknad: Johaaan <3
Dagens dummaste: Att jag lät Tessan åka ruschkana, hon blev så blööt ^^
Dagens sjuka: Ingen vad jag vet, men jag är ganska sjuk xD
Dagens drog: Joohaans presenter =D
Dagens roligaste: Se Johan sova i badkaret !
Dagens favorit: JOOOHAAN !
Dagens köp: Ingenting, ;)
Dagens godis: glass med hallon , gills de ? ;)
Dagens humör: Trött, förvirrad, ledsen ( saknar johan )
Dagens ord: Jag älskar Johan <3

Kommentarer
Postat av: johan xD

fint var det :D älskar dig <3

2007-05-23 @ 21:09:55
Postat av: Johan xD

Du är den finast tjejen i världen.
ställer alltid upp för mig. så fin o vacker
älskar dig jättemycket kyss <3,.-

2007-05-23 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0