Hästar, skola och Sthlm.

Jaha ni. Idag har vi ridit i skolan. Haha, det var riktigt roligt. Men väldigt läskigt.
Satt på en häst typ senast i 4:an eller nått =) Jag va skitnervös i början, men efter ett tag kom jag i gång. Det var visst inte så svårt att rida som jag trodde, hihi. Jag å Ida delade häst. Kaktus henne den. Hon var väldigt snäll, men hon ryckte mycket i tyglarna, haha. Å när de framför började trava gjorde hon det med =)


Sen vare lektioner, Kemi å Engelska. Väldigt kul, iaf på engelskan då vi fick tillbaka våra "jag-böcker" som vi skrev i 7:AN, haha. de e ganska häftigt att se hur mycket man utvecklats egentligen.

Å nu städar jag å packar för fullt inför sthlm. Jag å mamma va å köpte massa saker förut. Hihi. Bullar, cola, redbull, pucko, godis, tuggummi och en tandborste =)

FAN VAD JAG LÄNGTAR. ska bli så jävla kul. Å så kommer Johan troligen på lördag när ja kommit hem. ska bli så jävla myyysigt asså =) Jag älskar miin Joohan mest av alltiiing i världen. Hihi.
Nä nu måste ja fortsätta städa å packa , alla får hare såå fiiint.
Speciellt Joohan, å EMMI, Å IDA DÅ SÅKLART !

PUSSPUSSPUSS // MEEAAAA =D =D =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0