Emmi å Fiia.

Idag har ja umgåtts med Sofia å Emmi, haha, vi har typ inte gjort så mycket.
Käkat pizza, druckit kaffe, busringt osv .. hihi de va jättekul =)

Hur som helst äre inte alls långt kvar nu av denna termin. Väääldigt skönt måste jag meddela. Å idag fick jag reda på att jag är höjd i Geografi, JIPPIIIE ! ^^
Allt börjar bli slappt nu, knappt några riktiga lektioner. Å nästa vecka äre livräddning i vatten, HAHA jag kommer seriöst döö eller drunkna !

Å EN LISTA DÅ ;) <3

TIO FÖRSTA
Första bästa kompis: Sofia tror jag nog det var. På dagis =)
Första bil: leksaksbil? ^^
Första kärlek: Adam, haha =D
Första husdjur: Fiskar eller dvärghamstrar xD
Första semester: Ingen aning, men jag tror det var till Mallorca. ^^
Första jobb: Vrinnevisjukhuset i Norrköping ^^
Första köpta skiva: Mora  träsk eller nått xD
Första riktiga kärlek: Tror det var Philip ^^
Första piercing: Öronen ^^
Första konsert: Ingen aning xD Typ chingeling eller varom hette =D

NIO SENASTE
Senaste alkoholdrycken: Bacardi ^^
Senaste bilfärd: Till resecentrum i fredags med mamma.
Senaste filmen du såg: Idag såg vi Hata Göteborg i skolan ^^
Senaste ringda telefonsamtal: Johan
Senaste bubbelbadet: Väldigt längsen, kommer inte ens ihåg =(
Senaste spelade cd: Hemmabrända i köket.
Senaste kyss: Johan igår morse =)
Senaste gången du grät: I söndags för jag inte ville att Johan skulle hem. Så han stanna en natt till =)
Senaste måltiden: Korv och pommes =)

Kommentarer
Postat av: Emmi<3

Ihh va kuuul vi hade :D
ni är guldvärda både du å sofijah :) <3

2007-05-30 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0