Du är fin baby

Min älskling. Vad skulle jag göra utan dig? Jag har blivit beroende av dig. Det gör ont i mig att inte veta när vi kommer ses nästa gång. Det är hårt att bo långt ifrån dig. Väldigt hårt. Jag saknar dig så mycket när du inte är här hos mig. Det är som en tom plats i mitt hjärta.
Du får aldrig lämna mig. Det måste du verkligen lova. Jag klarar mig inte utan dig. Utan dig är jag ingenting baby.

Kommer du ihåg första gången vi träffades?
Det är så otroligt att det blev just du å jag älskling.

Du är nog den mysigaste människan jag känner. Du är den Meea behöver. Meea älskar kramar, o det vet du mycket väl. Du är perfekt för mig. Du är alltid snäll, gullig, mysig å alldeles underbar. Du stöttar mig alltid i mina svåra val och när jag är ledsen och mår dåligt. Vad jag än ber dig om gör du det. Det är helt otroligt att du överhuvudtaget orkar med mig. Jag är nog den lyckligaste flickan i hela världen.

Tiden går, men jag kommer aldrig sluta älska dig för det. Du är den enda för mig. <3
Jag älskar dig, Johan Franzén ♥
                            

image33
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag är med beroende i dig, tänker på dig varje dag, när jag går och lägger mig. jao det är väldigt svårt att inte veta o bo långt bort från varandra. JAG LOVAR ATT ALDRIG LÄMNA DIG.
Jag minns det mycket väl, gransnäs <3
jaa väldigt otroligt är det.
Jag gör allt för dig, för att jag älskar dig så mycket.
Älskar dig Meea <3

2007-05-30 @ 19:03:11
Postat av: Emmi

Du å johan är som gjorda för varandra :)
är så himla glad för din skull :)
Johan gör dig glad, å är du glad så är jag glad.
du är världens bästa vän <3

2007-05-30 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0