Bröllop

Ja ni, igår  var det bröllop, å innan det vare skitstressigt. Jag skulle ha på mig min blåa klänningsaktiga sak, men så visade det sig att det var en fläck på den så mamma å jag slängde förjäves in den i tvättmaskinen å sedan i tumlarn, men den hann inte torka , så jag tog på mig mina leopard strumpbyxor med mitt svarta långa linne å en svart kofta, men det var visst för " porrigt " för ett bröllop så tillslut fick jag ta mina vita leggings istället vilket var bra med tanke på att det blev ganska kallt på kvällen ^^

Men iallafall, vi kom till bröllopet, å eftersom att Karin å Justin bor i USA å att Justin typ bara kan engelska så va typ hela bröllopet på engelska. Det var booring, kärringen te präst kunde fan inte prata, värsta sur va hon med.
Men men. Bröllopet var fint, men ganska enkelt. Jag vill ha mer exklusivt när jag gifter mig ;)

254829-12254829-13254829-11
Karin, Justin å Elsa    Tess å Markus            Bordsplacering suger xD
                                      blev trötta ^^

Men iallafall, sen blev de mat och party, inga av mina kusiner var där, de va bara min familj av pappas syskon som blev bjudna, så jag hade det väldigt tråkigt, snackade med nåra skåningar från SVEDALA; haha, dom borde höra kaggens låt asså ;) <3

Jag ringde Johan 2 gånger igår, hihi, bra att han finns så man har någon å prata bort den tråkiga tiden med.
Jag älskar min Johan <3

---------------------------------------------------------------------------

Å idag drog mamma, pappa å tess te stugan. Så ja å Markus e ensamma hemma hela dagen, väldigt skönt. Jag är så jävla trött, vill bara ligga i min säng å sova bort all tid =)
På tisdag ska jag åka te Joohan, hihi va kul =) sova hos han, eftersom att vi har studiedag på onsdag. Jag saknar jooohan sååå mycket =)
Men men, ska väll dra mig å sova igen, hihi puss <3

254829-14             /// MEEEEEEAAA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0