trååååkigt

Meea har tråkigt. Tur att jag har Johan asså. Vafan skulle ja göra utan han?
Bjuder på en liten lista. Tidsfördriv typ.
Vill att de ska bli imorron så ja får åka te älskling! =)

Dagens vill ha:
Lördag, bikinin på cubus, shortsen på h&m xD
Dagens klädsel: Svarta leggins, ceriserosa klänning
Dagens smink: foundation, mascara, ögonbrynspenna, rouge
Dagens frisyr: Utsläppt med lite lockar från flätor ^^
Dagens händelse: När jag körde in i trädet med min nya cykel + min katt i cykelkorgen och skrapade upp ryggen.
( JAA, ja är klumpig ) =)
Dagens låt: Jag blöder kärlek - Dole
Dagens planer: Orka göra iordning mig inför natten
Dagens saknad: Johaan ^^
Dagens dummaste: Cyklandet måste ja svara på den med , haha xD
Dagens sjuka: Att ja å johan nu har varsitt nytt smeknamn. Pucko och Pucko
Dagens drog: Cola
Dagens roligaste: När jag sa att Johan va lik en msn gubbe på msn image93
Dagens favorit: EMMI, ställer upp för mig i vått å torrt.
Dagens köp: En ny cykel ffs !
Dagens godis: Typ massa olika tuttifrutti-påsar och cider ^^
Dagens humör: Trött, glad, mysig xD
Dagens ord: Cykla aldrig första gången på en ny cykel i en trädgård med högt gräs med en katt i cykelkorgen!

MED KÄRLEK TILL ER ! // MEEEA <3
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0