Stugan, shopping å Johan !

Sov över i stugan för första gången i år, haha.
Äntligen fick mamma å pappa ut mig, men dom locka mig med bredbandet, som inte ens funkade.
HAHA. Kommer aldrig åka tillbaka dit. Sov tillsammans med mamma och tess i en jävligt hård bädsoffa. Fick fan ryggskott typ, haha xD
Tur att jag hade Johan att ringa iaf, mys mys mys <3

Men men, efter frukosten imorse åkte vi hem. Jag gjorde ordning mig å sen åkte mamma och jag till ikano.
Jag inhandlade ett par svarta shorts, ett vitt linne med svarta blommor typ, å en klänningsaktig sak.
Blev mycket nöjd faktiskt. Men nu känner jag mig fattig. Gick på 800 =/
Men vafan, kläder som kläder, hihi!
Denna vecka blire å va med Johan. Hela veckan förhoppningsvis, Jippie! Saknar ihjäl mig efter dig älskliiing.
Ska bli så mys, fira midsommar tsm , å biooo =D

Men men , nu ska ja va social mot min älskling,
Älskar dig Johan.

Saknar er Ida å Emmi. Vi måste ses snaaart =/

/// MEEEAAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0