Städerska, Alkis å Langare

Idag vaknade jag klockan 9 av att jag drömt en marddröm.
Att mamma å pappa va flytt förbannade på mig, så jag va tvungen att ringa te mamma å fråga om hon va arg.
Nej sa hon, å garvade taskigt åt mig.

Sen somnade jag om, vaknade klockan halv 1. Var sugen som fan på Bacardi, så jag toog en. Kände mig typ som en alkolist, haha xD

Ringde Johan sen, lagade mat och satte mig vid datorn i kanske 20 min och somnade sedan igen tills klockan var halv 5 typ ^^

flög jag upp, för jag hade ju lovat mamma att städa, så jag började städa å städa, blev väldigt bra tycker jag.
Spika tillåmed upp mina hjärtlampor, Meea är en riktig snickare faan :)

Sen ringde Sofia, hon hade slut på cigg så jag var tvungen att ge mig ut i regnet och ge henne nåra, haha.
Där var Cornelia å Annie med. Corna skulle te Kreta inatt, fyfan så fuskigt.
Men nästa måndag bäre ju av te cypern. Ska nog bli fint, förutom all saknad efter Johan.
Får verkligen hoppas att det går snabbt.

Johan å jag har bestämt att vi ska förlova oss på våran 1 års dag, men det beror ju förståss på om vi har råd och sånt...
Jag är så jävla kär i Johan. Jag känner redan nu att han är den personen jag vill dela mitt liv med.
Hoppas det blir så, vem vet, om 10 år kanske vi sitter där i vårat radhus med barn ?

Hihi , men men. Nu ska jag prata med min älskling massviiis. Älskar dig Johan !

// MEEEAAAAAA
 
image128

FETT SNYGG DATAMUS, MEEA HAAAA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0