Smink ?

Jag bara avgudar smink.
Det är konst. Det är verkligen konst att kunna måla sitt ansikte och förändra det.

Har sminkat mig väldigt mycket förr. Kände mig ful utan sminket.
Men johan har fått mig ändra på det. Har inte alls så mycket nu, men trivs för det!

Undra vem som kom på smink egentligen. Det är en ganska dålig uppfinning om man tänker efter.
Visst jag älskar det. Men samtidigt är det väldigt jobbigt att hålla på å sminka sig.

Jag går aldrig ut utan smink. Det funkar bara inte !

// MEEEA <3

image48

Kommentarer
Postat av: Emmi

HÅLLER MED DIG GUMMAN ,
När ja skulle till affären va ja tvungen å sminka mig går fan inte ut osminkad
, man känner sig äckligt ful , å får dåligt samvete .
Man mår dåligt av å se sig själv osminkad , iaf jag.
Vi stämmer jäveln som kom på detta !

2007-06-05 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0