Skolavslutning + party

Jaha ni. Igår var det skolavslutning. Nu är grundskolan slut. Det känns skönt.
Men samtidigt konstigt. Mamma, mormor, pappa å Tess va där, Jag fick 2 blombuketter + en ros =)
Å sen fick jag pengar oxå, perfekt timing. Ja va verkligen fattig innan.

Jag är jättenöjd med mina betyg med, blev höjd i 2 ämnen ^^
Kommer sakna de flesta i klassen. Sorgligt detta, men nån gång måste man gå vidare.

Som Adam sa : Nu äre din uppgift Mikaela att fixa en klassfest om 20 år, Man baa visst, haha xD

På kvällen åkte vi till Linda och hade grillfest/poolparty. Det var rooligt, haha :)
Speciellt när Linda ramla ner i poolen med morronrocken, haha. skrattar fortfarande typ.
Det blev en väldigt lugn kväll. Å det är ju bra. Man vill ju gärna minnas vad man gjorde dagen då man slutade 9:an!

Å imorse bar det av till tandläkaren. Hade tid där klockan 10 så mamma skjutsade mig dit. Borrade för första gången. Fett läskigt asså, haha. Isade lite, men de va inte lika farligt som jag trodde. Bara att få vatten i halsen.
Sen skrev våran mentor Tina ett sms till mig att jag skulle komma till skolan och hämta mina matteprov.
Så jag fick pallra mig dit, jag som trodde att i onsdags varen sista gången ja satte min fot där, men ack så fel.
Alla lärare började prata med mig, värsta jobbigt. Jag ville ju bara ha mina prov å gå hem ! =)

Saknar Johan som fan. Tror ja ska träffa han i veckan. Men är ej säker, vi får se hure blir.
Nu ska jag lägga mig och sova, för jag fick ju inte direkt någon sovmorgon i morse.

//// MEEEAAAAAAAA <3

KOMMER SAKNA ER I 9D <3image112






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0