Saknad redan nu

image136
Jag hatar att vara ifrån dig älskling.
Jag hatar det så mycket.
Jag har ångest, ångest inför att vi snart inte kommer kunna ses på 18 dagar.
Förstår inte hur jag ska klara av detta.
Varenda gång jag inte har dig vid mig eller hör din röst gör det ju ont.
Vafan ska hända med alla våra telefonsamtal på kvällarna å på dagarna?

Johan, jag kommer sakna ihjäl mig efter dig.
På torsdag när du åker från mig kommer jag inte kunna släppa taget om dig.
Fyfan vad jag hatar att jag tog beslutet att följa med till Cypern.
Jag ångrar det så mycket.
Kommer sakna dig Johan.
Sakna att veta vad du sysslar med, var du befinner dig och vad du känner för mig.
Kommer sakna ditt leende, sättet du tar på mig, sätter du kysser mig på,
sättet du älskar mig.
Jag kommer sakna ALLT !

Jag älskar dig Johan Franzén.
Lova mig att inte glömma bort det medans jag är borta.

// MEEEAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0