livräddning

Dagen startade, ja gick upp 7 idag å fixa iordning mig. Sen kom Emmi å sen kom Ida å hennes mamma i bilen så åkte vi till tinnis.
Livräddning, jag va inte med p.g.a att ja vart sjuk, Ida å Emmi va inte heller med, haha.
Så vi gick omkring runt vattnet och solade å snackade skit med nåra fleer. Inte så kul, men men xD
Sen drog vi te stan å kolla på massa kläder, hihi.

Sen blev de tillbaka te skolan, hjärt å lungräddning. Kul i början med tråkigt i längden. Men jag antar att det är bra att ha med sig sådana liverfaranheter ^^
Hur som helst fick vi våran avslutningskatalog idag. Fan va fult, hahahaha,
Jag är avis på dig Wickan å eran klass. Eran bild vart ju skitbra å allting. Så kommer våran, helt jälva misslyckad.



Jag måste nog köpa nya kläder nu känner jag. Har typ bara svarta kläder, haha.
Men jag älskar ju svart. Men idag kände jag, att svart inte kommer funka i sommar. De e så jävla stekhett.
image90


JAG ÄLSKAR DIG JOHAN. Hatar när vi bråkar.
När fan ska vi ses egentligen? Jag saknar ihjäl mig efter dig. =(
Men det är så jävla mycket just nu.
Jävla skit. Jag älskar dig mest av allt i hela världen älskling.
Glöm inte det, detta ska bli den bästa sommaren någonsin.
Ska spendera massvis tid med dig jag lovar! =) <3


// MEEEEAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0