Kläder/Shopping

Meea vill ha nya kläder.
Kollade på Topshops hemsida. FYFAN va fina kläder dom har. Å jag å Emmi som bara sprang igenom butiken jättesnabbt. Fy på oss. Men vi va ju väldigt trötta så det är väll förståligt.
Så nu har jag bestämt med Emmi å Johan att vi ska te Sthlm och shoppa loss. Eller snarare jag har bestämt det.
Så det är bara för Johan å hänga på. Emmi tror ja inte de gör något. ;) Vi ska försöka lura med oss Krillen med. HAHA han som hatar Sthlm, men men. Bara å blinka med ögonen lite om man heter EMMI.
Då blire nog inte så svårt. =)
Hur som helst. Om jag vinner 1 miljon på triss ska ja handla ALLT det häär, annars blire väll typ 3 plagg, haha =)



Fint som snus som Johan skulle säga ;D  // MEEEEA <3

Kommentarer
Postat av: Emmi<3

DU är avis för att ja kan blinka med mina ögon å få som ja vill HAh :D<3
tror du med kan få med krille , han är så lätt övertalad :D

2007-06-06 @ 14:17:18
Postat av: Emmi<3

DU är avis för att ja kan blinka med mina ögon å få som ja vill HAh :D<3
tror du med kan få med krille , han är så lätt övertalad :D

2007-06-06 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0