EN VECKA MED MIN ÄLSKLING

För ungefär 3 timmar sen kom jag hem. Har varit med Johan sen i måndags.
Vi har varit hos hans bror, här och hemma hos honom.
De har fan varit den bästa veckan i hela mitt liv. Varit så himla mys, å vi som trodde vi skulle tröttna på varandra, det blev snarare tvärtom.

Vi har inte gjort så mycket, spelat monopol, kort, fia med knuff xD . Fiskat, vart å kollat på midsommarskit, plockat blommor å fiskat.
Jag äger på å fiska, haha. Fick massa fisk, problemet va att dom ramla av när ja försökte dra upp dom.
Å när ja väl hade fått upp en på land skutta den i i vattnet igen, hihi.
Denna vecka blire å jobba lite , måla staketet, haha :)
Sen kanske ta en tripp å bada, å så ska ja umgås nån dag med Ida kanske =)
Haha hon ringde mig i natt, stupfull, stackars flicka :)
Saknar diiiig :) 
image118
MEN MEN, Nu ska ja spela monopol på datorn med Johan.
Han e sur för ja e så seg på det :)
ÄLSKAR DIG JOHAN, TACK FÖR DEN UNDERBARASTE VECKAN I MITT LIV.
// MEEEAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0