Du måste klara det mikaela, du måste

Nu äre fan inte alls lång tid kvar till skolan slutar. Men man måste verkligen lägga in en slutspurt nu. Har kompleteringar å skit. Hur fan ska detta sluta. Jag hatar att ha press på mig. Ska bli så jävla skönt sista veckan.
Då man liksom kan släppa allt  å bara leva livet . Har vart så jävla pissigt väder idag med, man blir ju fan deprimerad. Orkar knappt gå upp på morgonen.

I natt sov älskling hos mig. Var jättemysigt- som vanligt. Även fast Johan va sjuk, stackarn =/
Sen när Johan hade åkt iväg la ja mig å sov ett tag till. Sen bara av till tandläkaren eftersom att min tandställning hade lossnat. Så hon fixade till det. Men nu kan jag inte bita ihop ordentligt. Jippie !

Hade Engelska prov med. Vettefan hur det gick. Hoppas de gick bra. Annars vettifan vad jag gör xD
På musiken hade vi en skitsnygg vikarie. Han va gammal hårdrocks trummis i ett band, as nice ;)

Å imorron äre höjdpunkten på denna vecka. Gransnäs musikfest med min älskling Emmi.
Ska bli så jävla kul å få se melody club å lasse lindh. Längtar ihjäl mig seriöst. Å älskling kommer dit med.
Kan det bli bättre? Naae de kan de inte ;) ELLER JO. Om det blir sol. Det måste bli det. Så vi kan sitta där på en filt i gräset å sola å mysa allihopa =)

Men men, nu ska ja bort till Ida å sola solarium, ska bli så jävla skönt. Jag verkligen fryser här inne =)

// MEEAA <3

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0