"Citat"

En vacker dag som denna är Meea å Emmi sjuka. Mikaela har smittat Emmi. Så nu sitter båda hemma hos sig själva vid sina datorer, det enda som betyder något för dem en dag som denna.
Emmi å Meea har fett tråkigt så de går in på programmet mimic på msn , haha. Fett skönt ska gudarna veta.
Fint å garva lite när man mår dåligt å är ensam.                                                                                     

CITAT FRÅN OSS:
"MEEA Ruggigt nice jao.Fetast i stadish."
"Grrr? jag får inte guzzar för min kuk är för short"
"Sommaren är short , det mesta regnar bort men lyssna på mig solen skiner maybe bara idag Shoo?"
"Men aboo... Sära på dina ben habibi"
"Yez sa rock in roll , ska we ha sex i baksätet ? Det är fresh."

HAHA DENNA FINA SKAPELSE FICK EMMI FRAM. DEN BLEV KLOCKRENAST AV ALLA ! =)
"Peace, love och förståelse. Emmi hon mår cool dåligt , meea smittade henne, we skyller allt på johan"

Nu kanske folk tycker att jag å Emmi är väldigt patetiska.
Å jag håller fullständigt med alla som tycker det. Men det är så vi är, korkade, haha.
Men vi är stolta över det. Å vi står för det, Tack för mig. <3

                                    image45
VI ÄR BUSIGAST I VÄRLDEN =)

// MEEEAAA <3

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag skrattar fortfarnade åt det här inlägget hah :D

2007-08-20 @ 11:12:49
URL: http://Emmibaby.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0