Avslutningsmiddag

Idag vare först stångåvandring, typ en tipspromenad. Sen gick vi på stan och kolla runt å sen blev det å käka på China. As göött, hihi.
Sen tillbaka till skolan, kollade på finalen i innebandyn och gick hem.

Sen vid halv 5 kom mamma hem, så åkte vi till ikano. Jag köpte örhängen och ett par bruna bikini trosor.
Sen hämtade vi upp Emmi i skägget å drog mot malmslätt där Ida å hennes mamma kom å hämta oss så åkte vi till avslutningsmiddagen där de bjöd på :

fördrink ( cider med en jordgubbe ^^ )
tacobuffé
♣ glass med jordgubbar

          
Det var bordsplacering. Jag satt brevid Anneli, en gammal fröken jag haft och så satt jag brevid Adam.
SOM VANLIGT; haha.
Mitt emot mig satt Corna, hon rädda mig verkligen ♥

Nu är det fan inte långt kvar asså.
Imorron klockan halv 12 äre avslutning i kyrkan. Sen är det sommarlov. Helt sjukt verkligen.

Var är du Johan, försökt ringa dig hela dagen, saknar dig. Du måste höra av diiiiig =(

// MEEEEEAAAAA


image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0