Skolan? :o

Idag var jag med Emmi på stan, vi stojjade runt lite, köpte varsin t-shirt till nollningen å lite godis till 3:orna för att fjäska för dom. Daah. Jag pallar inte. Hoppas att jag kommer i Emmis klass. Skulle va så jävla kul. Få gå tsm med henne i 3 år till, ta studenten med henne! :)

Imorgon vid 07.50 ska ja möta Cornelia å Maria å åka tsm med dom till skolan. Fatta va nervös ja kommer vara. Jag kommer fan skaka eller nått. Jag vill verkligen inte börja skolan. Å om ja ska va helt seriöst känns det just nu som ja valt fel linje. Men sånt vet man ju oftast inte förrens man börjat å kommit in i det...
image173

Undra om det finns nån som har en likafin kille som mig?
Undra hur många killar det finns som pillar en i håret tills man somnar?
Ger en massage precis när man vill, kliar en på ryggen?
Ger en pengar när man har dåligt av dom?
Tröstar en när man e lessen?
Kommer till en precis när man vill?
Färgar håret på en? ( Det är nog inte alla killar som kan. Men Johan kan det faan i mig!! :) )
Borstar håret å fönar det på en när man duschat?
Säger jag älskar dig inprincip hela tiden?


Asså seriöst. Johan, du är killen jag letat efter så länge. Snart firar vi 8 månader. Kan du förstå det älskling?
Det kan fan inte jag. Vi har gått igenom mycket du å jag. Vi har klarat av allting, våran kärlek e fan i mig oövervinnlig älskling. Du är det bästa som någonsin hänt mig. Har aldrig älskat någon lika mycket som dig.
Jag vill gifta mig med dig. Vill du det med mig? ?

image171

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe vågad bild, men väldigt fin. :)
Jag älskar dig mer än vad du tror älskling.
Det ska bara vara du o jag :)
Jag vill inte ha någon annan än dig.
Jag älskar att hålla på med dig.
Älskar att pilla i håret o göra allt på dig.
Vi kommer att klara det här älskling ska du se.
Det är bara du o jag.
ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN.
Din man i framtiden :)
Du o jag ska skaffa barn o gifta oss.
Älskar dig Mikaela <3

2007-08-20 @ 21:09:55
Postat av: wickan

Du kommer ur deppen. Det gör vi alla, det blir bra ska du se stumpan =).
Jag sitter nästan här och blir rörd över dina och Johans ord till varandra. Var FAN kan man hitta något sånt ? ... kärlek :D jag blir så glad av er :D <3

2007-08-22 @ 19:45:27
URL: http://popacorner.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Svar: Klänningen kommer från H&M. Det är många som frågar om den :D

2007-09-19 @ 19:23:38
URL: http://jagheteralexandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0