Sammanfattning av dag

Idag såg ja ut sohär, ( tog 7 år å välja kläder, allt e i tvätten typ :/ )

Jaha ni. Nu förstördes mitt perfekta inlägg jag hade skrivit. Jävla skit. Nu orkar ja inte skriva om allt så ja skriver en liten sammanfattning av dagen.

Först vare stan med Ida. Träffade Adam, Sebastian, Danne å Victor på stan. Va ett tag sen man såg dom xD  Vi käkade på Kina restaurang. Friterad kyckling med ris å sötsur sås. Det var as gott !
Vi pratade massvis. Var så länge sen jag träffade henne. Typ i början av sommarn. Var iallafall jättekul att träffas :)

Sen bare av hemmåt. Så träffade jag Sofia å Linda. Linda drog efter ett tag så jag å Sofia cyklade omkring lite i denna tråkiga håla. Kollade på Jens å Kim å nåra fler när dom mecka med Jensas moppe. Väldigt tråkigt.
Så träffade vi nåra småglin som viskade saker om våra bröst till varandra.
Så frågade dom oss om vi hade inlägg å shit. Haha xD

Men men. Nu sitter jag här. Imorron blire å åka in med Tess till stan skapligt å möta Johan. Sen ska vi träffa Sofia å Emmi en snabbis å sen gå vidare å kolla på present åt Therése. Det ska bli trevlans hoppas jag.

På onsdag kommer hela tjocka släkten. Stackars Johan. Hoppas vi inte behöver vara med !

Men men, nu ska ja dra mig. Är as trött. Funderar på å sova snart faktiskt så ja orkar med morgondagen :)

// MEEEAAA <3

    SOFIA                IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0