2 augusti

Idag är det den 2:a augusti och exakt 7 månader sen jag och Johan blev tillsammans.
Det har gått så jävla snabbt tycker jag. Jag älskar dig Johan. Så du vet det. Klarar mig inte utan dig.
Blir kärare och kärare för varje dag i dig älskling. Jag förstår fan inte hur det går till. Men så är det verkligen.
Du är min drömkille jag letat efter så länge. Du är den personen jag vill dela mitt liv med. Å det är inget skitsnack.
Jag menar det verkligen!
Förlåt för allt älskling. Allt måste bli bra. Jag  vet att det kommer bli det om vi hjälps åt. ^
Kärleken övervinner allt you know....
Var så jobbigt att släppa din famn igår Johan när du gick in i tåget. Undra hur många gånger ja sprang tillbaka till dig för att kyssa dig och ge dig en kram. Fan va ja älskar dig Johan. FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG !!!!


Igår vare en kväll/natt med Emmi. Vi busade massvis å ringde till Acke å dampa loss med han.
Acke e fan världens gulligaste person. Han har så sjuk humor. Han e typ den enda som skrattar åt mina å Emmis skämt. Johan med då förståss. Men han tycker nog vi är fjortisar. Men ibland måste man fan få vara det med.
Man är bara 15 en gång i livet, å den åldern ska man ta vara på. TYP!
Ja å Emmi kom fram till att detta nog äre sista slappa sommarlovet.
Sen blir det troligen å jobba jobba jobba i framtiden. Fyfan. Å nu äre bara drygt 2 veckor tills den där äckliga skolan börjar. Jag vill inte jag vill inte.
Kommer kännas as konstigt å börja på ny skola å träffa nya folk. Fan va nervös man kommer vara första dagen.
Men det där ordnar sig alltid. Det blir säkert bra! :)

Idag kommer familjen hem. Har varit ensam hemma sen i måndags. Fett skönt!
Inte träffat familjen sen i fredags. Men om jag ska vara ärlig saknar jag dom fan inte så mycket som jag trodde.
Det har faktiskt varit ganska skönt att vara själv å bara tare lungt å vara med Johan å Emmi. =)

Nästa vecka äre rixfm festivalen i norrköping. Fan va kul vi ska ha. Haha sova i ackes bil blir nog en höjdare xD
Å sen augustifesten med. Blir kul, förhoppningsvis!

Men men, nu ska ja dra mig. Sova kanske, tänka igenom saker. Gråta en skvätt. Jaa. Vi får väll se..

Älskar dig Johan, å älskar dig Emmi. Tack för en fin natt. Vi har så mycket att prata om du å jag. Haha pratade till klockan 4 !

/// MEEAAAAAAAAA <3
image151







 


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag älskar dig meea
men dig har man jämt kul :)
Acke är en mysig person :)
rixfm babyy :)

2007-08-02 @ 20:22:58
URL: http://emmibaby.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0