Skola och fenomenmagasinet!

Denna dag började bra, för jag hade sovmorgon till klockan halv 10. Väldigt skönt!
Gick å käkade med Sofia på lunchen med, väldigt trevligt!

Dagens lektioner var samhällskunskap, matte, naturkunskap och ett studiebesök.

Studiebesöket var på fenomenmagasinet i gamla linköping.
Där berättade en tjej om hur människan blir om den är instängd utan solljus för länge å massor!
Sen var det även massor äckliga ormar, spindlar och sånt där inne!
Sofia höll på å dö typ! Hihi, vikken sötboll!

Blev även en tripp till cloettaboden där jag köpte lite godis till mig, å en påse mariannekulor till mamma för att jag är så hiiimla snäll! ^^

Sen bare av hemmåt, har inte gjort alls mycket hemma, sett på unga mödrar osv.. jag farscineras så jävla mycket av unga tjejer som får barn och tar hand om dom och tar så mycket ansvar osv!
Tänk om man själv kunde vara så stark? Men jag antar att man växer som person otroligt mycket under en graviditet.

Å snart är det talang, ska bli intressant och se vilka de plockar ut i juryn. Haha, jag e nörd jag vet!!

Ja, nu ska jag väll försöka vara social mot alla blinkande saker på msn!
Imorron äre ännu en skoldag, slutar 4, surt som fan! Men, det är sånt man får ta antar jag. Blir nog o sola imorron iallafall. Det är dags för det känner jag! Haha! :)

PUSSSSSSSSSSSSSS <3
image385



Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, eller hur! det var ju underhållning på hög nivå!
tack så mycket, en kompis som fixat den åt mig :)

2008-05-05 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0