Den 25:e februari!

Nu sitter jag här å tycker synd om mig själv eftersom att älsklingen åkte hem för ett par timmar sen.
Följde han till bussen, å när jag skulle gå hemmåt började mina tårar komma. ='(
Helt sjukt hur ensam man kan känna sig, jag har ju blivit bortskämd!
Som tur är ska jag nog åka till honom till helgen igen! Yesyesyes!

Ikväll blire att följa med sötbollen Linnéa å hennes pojkvän till MAXI.
För vi ska handla massor mat å sånt inför partyt imorron!
Längtar jättemycket verkligen!

Tack för mig! // MEEA <33
 
image354

Kommentarer
Postat av: Nicole

hehe okeej :) ja jag hoppas på att få våfflor när jag kommer hem*håller tummarna*

2008-03-25 @ 16:01:01
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0