Skola å foundation.

Jaha ni, skola idag, IGEN!

Dagen var bra, för det var fan i mig tacooos i skolan =) UNDERBART. Typ första måltiden jag äter i skolan på denna termin. Hatar verkligen skolmaten.

På eftermiddagen hade vi Karin. Haha hon e för jävla skön. Vi snackade om livsstilar å hon började snacka om hur ofta å när å på vikken plats man knullar och skit. Sen vare nån som ringde henne med dolt nummer, så svarade hon, men ingen va där, så hon baa FUCK YOU å la på. Haha !

Vi slutade halv  2 idag, fett skönt. Drog te H&M för att köpa en foundation eftersom ja fick pengar av mamma till det i morse, men den fanns inte. JÄVLA SKIT! Den har fan alltid funnits på H&M förut, men men. Morsan skulle åka å köpa den åt mig efter jobbet istället =)

Kan ju passa på å tipsa om den. Nivea Beauty lift heter den, kostar 140 kronor ungefär, svinbra, man ser fräsch ut i ansiktet, den är jämn och ser naturlig ut! Älskar den!
image241

Men men, nu äre dags för mig att göra någonting annat, typ börja fundera på en ny design till bloggen. Maria å Linus håller på å hjälper mig lite just nu, hoppas det blir bra! Hihi! <3

Men men , puss på alla <333

Kommentarer
Postat av: Iaaa

vem vare som tipsa dig om den då? , :)

2008-01-23 @ 19:00:36
Postat av: Meea

Jo gumman, det var du som tipsade mig om den ;)
Å DE ÄR JA VÄLDIGT TACKSAM FÖR SKA DU VETA!!

2008-01-23 @ 21:32:37
URL: http://meeababie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0