Stockholm Johan and Musikaaa ;)

Hej hej. Stockholm var verkligen skitkul.  VI åkte typ allting förutom barnkarusellerna då.
Haha skitskojj var det verkligen. Saknar Grönan som faan =)
Jag vågade åka fritt fall, helt otroligt. * STOLT *

Men men. På lördagen kom älskling te mig. Skitmysigt vare verkligen. VIlle inte att han skulle åka hem imorse. Usch vad tomt det är. Hoppas han å jag ses snart =/

Jag å emmi har en ny idol, haha. Lasse Lindh. HAN E JU SÅ KLOCKREN.
Ja ska troligen se han på lördag på musikfesten. Å melody club med.
Men vi får se , inte säkert ja åker dit. Beror på om Emmi ska med eller inte. Hihi =)

Idag var jag på UM. Det gick jättebra tror jag, haha ^^

MEN MEN, ska dra mig. Alla får hare fint =)

// MEEEAA


Kommentarer
Postat av: waajki

lasse lindh är så mysigt bra ;D

2007-05-29 @ 16:19:27
URL: http://waajki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0