Musikfest

Fasiken va kul det var, hihi.
Lasse Lindh ägde fettet, han va fan mycke snyggare irl än på bilder, fyfan vikken kille, hihi =)

De va nått jävla band där, haha, en tjock kille med långt hår som stod å head-banga å skrek fans jävla skit i hela låten, HAHA. Så fult xD

Men iallafall, det var as mysigt på gransnäs, vi tog ut massa filtar och satte oss på dom. Myste allesammans =D
Å Johan min älskling mådde dåligt. Men jag fick iaf med honom upp på en tryckare när melody club spelade. Skitmysigt var det.

Emmi skaffade sig ett ragg, eller snarare. MEEA skaffa ragget åt Emmi. David Johans vän från viken xD
Du å David va väldigt söta tsm, hihi :)

Å idag är jag sjuk, feber. Tror ja fått influensa eller nått. Känns som så. Johan som har smittat mig å nu har jag smittat Emmi. FÖRLÅT !
VI får se hur mycket skola det blir denna vecka. Så typiskt att bli sjuk precis den riktiga sista skolveckan. Jag som har kompleteringar å skit. Får bli å göra dom på fredag i sånt fall kanske med tanke på att vi är lediga ons, å livräddning tors. Å ja lär nog inte komma imorron å på tisdag.
Fan va dåligt jag mår. Orkar inte skriva mer.

Men det var en väldigt lyckad kväll igår iallafall. Väldigt mysigt å roligt =)

// MEEAAA <3
image43

Kommentarer
Postat av: EMMI

Kommer aldrig glömma denna kväll<3
lasse lindh å melody club<3

2007-06-04 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0