Cykeltur å shopping

Jaha ni, idag cyklade vi med klassen, först hem till Bernt, sen till svartåfors å bada och sen hem.
Kan tänka mig att det va typ 1,5 mil, varmt som fan vare, men ganska behagligt att cykla.
Min nya cykel funkade prima faan =)

Direkt när ja kom hem la jag mig å sov, skitskönt. Sov i 2 timmar typ tills mamma kom hem.
Då åkte vi te ikano eftersom att Tess å Macke skulle klippa sig. Så ja å mamma gick å leta efter skolavslutnings kläder.
Tillslut hittade jag en gul klänning. En vanlig enkel klänning. Men ja kommer ju kunna använda den till fler tillfällen istället för att bara använda den en gång liksom. Hihi å gult, Det är fan inte likt mig asså =)
Sen köpte jag ett hårspänne, jättefint + rosa nagelack, hihi.
Så ska ja ha halsbandet jag fick av Johans mamma. Kan tänka mig att det kommer bli jättefint.
Jag längtar tills festen med brudarna på torsdag. Fan va skojjsigt det ska bli.
Bada i Lindas pool, dansa skojja å parta loss ordenligt. Vi är verkligen ordentliga tjejer som dumpar stan å all fylla!
Fatta att mamma blev stolt över mig. =D

Men men, nu äre nog dags och städa mitt rum och göra mamma lite glad, å även mig själv.
PÖSSS !

// MEEEAAAA ♥

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0